de rugzakken staan gepakt - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van magda keulen - WaarBenJij.nu de rugzakken staan gepakt - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van magda keulen - WaarBenJij.nu

de rugzakken staan gepakt

Door: 25jaarsamen

Blijf op de hoogte en volg magda

29 Maart 2012 | Nederland, Alkmaar

lieve allemaal,

de rugzakken staan gepakt, lijkt nog vroeg misschien, maar zo konden we rustig bedenken wat we thuis kunnen laten en wat er toch echt mee moet,e-reader gevuld, mp3 speler vol, dat lukt goed, we krijgen lieve reacties per mail of per post en we verheugen ons op zaterdag en zondag als veel lieve mensen ons gedag komen zeggen.
we hebben er zin in, ons eerste hotel in zuid-frankrijk is geboekt , we slapen in Bayonne maandagavond en reizen dan dinsdag door naar st jean pied de port, daar gaan we een pelgrimsstempel halen en een pelgrimsstok en dan gaan we lopen, de pyreneen in, we hopen te overnachten op ong 10 km afstand, niet zover, maar anders wordt de eerste dag megalang en vol stress en laten we nu maar gelijk beginnen met onthaasten.
woensdag vervolgen we onze reis naar roncevalles, en dan zijn we echt begonnen, zodra we gelegenheid en zin hebben zullen we een stukje reisverslag schrijven.
leuk dat jullie allemaal zo met ons meeleven, we voelen ons gedragen door al die lieve mensen om ons heen.
tot schrijfs, liefs magda en ineke.

• 29 Maart 2012 - 16:54

Irene:

Ooooo, ik krijg ook reiskriebels! Ik kan me nog goed herinneren hoe zin ik had in Australië...11 jaar geleden. Wat gaat de tijd toch snel. Heel veel plezier, geniet ervan en tot over...een hele lange tijd...

• 29 Maart 2012 - 18:07

Jan:

De kunst is om rustig te beginnen... dan hou je het langer vol! Maar ja... als je er zo naar uit kijkt en zin in hebt, hou je dan maar eens in! Vooral als je Ineke Glorie heet.... Gelukkig houdt Magda haar wel in toom! ;-)

Ik wens jullie een fantastische ervaring!

• 30 Maart 2012 - 09:29

Peter YS:

Aha, de rugzakken verschijnen weer aan de horizon ! Vast een goede tocht gewenst, met andere tochten uit het verleden in gedachten.. Groot is de wereld en lang duurt de tijd, maar klein zijn de voeten die gaan waar geen wegen gaan, overal heen..
    Tot morgen !

• 31 Maart 2012 - 08:14

Anja:

Moge de Heer voor je uit gaan
    om je de goede weg te wijzen.
    moge de Heer naast je zijn,
    om je in Zijn armen te sluiten en je te beschermen,
    moge de Heer achter je zijn
    om je te bewaren tegen listen en lagen van boze mensen,
    moge de Heer onder je zijn om je op te vangen
    als je valt en je te bevrijden uit een verborgen strik,
    moge de Heer in je zijn om je te troosten als je verdriet hebt,
    moge de Heer om je heen zijn
    om je te verdedigen als anderen je aanvallen,
    moge de Heer boven te zijn om je te zegenen.

(oud christelijke reisgebed)

• 31 Maart 2012 - 09:36

Heleen En Leny:

Dag lieve meiden,

Een hele goede reis, pelgrimage en tocht gewenst. Dat het jullie dat mag brengen, waar jullie al jaren van gedroomd, op gehoopt en hieromheen gewenst hebben!!!

Liefs, Heleny

• 31 Maart 2012 - 13:38

Truus:

Ha lieverds,
    Spannend hoor. Hou in gedachten: het gaat om de reis, niet om het doel. Ik zie uit naar jullie verhalen ... een beetje meereizen.
    Knuffels,
    Truus

• 01 April 2012 - 06:58

Tante Corrie:

Ineke-Magda Mede namens ome Banc zeg ik: ,,geniet van iedere stap."
    tante Corrie

• 01 April 2012 - 07:38

Tilly En Diny:

Lieve Magda en Ineke,

Wij wensen jullie de reis van jullie leven met veel goede en inspirerende momenten en mooie ontmoetingen.
    Veel wandel en klim plezier en een veilige terugkeer.
    liefs Diny en Tilly.

• 01 April 2012 - 14:11

Judith:

Lieve meiden, laatste nachtje voor nu in je eigen bed. Goede nacht toegewenst. Morgen weer gezond op en...samen op pad. Met een rugzak vol liefde, samengebracht in de afgelopen 25 jaar, en een kloppend hart voor de komende 25 jaar zullen jullie voeten je laten vliegen over het perlgrimspad. Alle goeds en leef bij de dag. Lieve groet Judith

• 01 April 2012 - 14:26

Klaas:

Hoi,
    Wij willen jullie heel veel succes wensen op jullie tocht. Zelf zal ik er niet aan beginnen, maar ik las net een aanbieding om de tocht per fiets afteleggen. Misschien is dat ooit nog wel eens een optie.

• 01 April 2012 - 16:14

Johan Van Keulen:

Hoi Pelgrims lopers,

Ik kreeg van Moe nog een klein verhaaltje, mij spreekt het zeker aan mogelijk jullie ook!?

Thuiskomen

Reizen is opwindend. Nieuwe dingen zien, nieuwe muziek horen, nieuwe mensen ontmoeten, het is steeds weer fascinerend. Maar als we geen thuis hebben waar iemand zal vragen : "Hoe was het onderweg?", vertrekken we misschien minder graag.
    Reizen is leuk als we reizen met de ogen en oren van degenen die van ons houden, die onze foto's willen zienen onze verhalen willen horen.

Zo is het ook met het leven. Je wordt op reis gestuurd door een liefhebbende God.
    God ziet al uit naar je thuiskomst.
    God wil je foto's zien en je verhalen horen.
    Als je reist met de ogen en oren van God dan zul je prachtige dingen zien en bijzondere mensen ontmoeten.
    Dan is het heerlijk weer thuis te komen!?

Ik wens jullie een heerlijke tijd in Spanje toe, en alle succes om de tocht tot een goed einde te brengen en tot over 2 maanden!?

Johan