verrassing!!!!! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van magda keulen - WaarBenJij.nu verrassing!!!!! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van magda keulen - WaarBenJij.nu

verrassing!!!!!

Door: 25jaarsamen

Blijf op de hoogte en volg magda

29 Mei 2012 | Nederland, Alkmaar

vandaag dinsdag 29 mei, gingen we op de fiets naar mijn moeder in purmerend.
daar aangekomen deed ze de deur open en waar viel mijn oog als eerste op???
jawel op onze pelgrimsstokken!!!
daar stonden ze op ons te wachten in haar gang, met grote dank aan mijn broer johan, die veel moeite heeft gedaan om ze hier te krijgen, ze bleken op vliegveld barcelona achter gebeleven te zijn, maar nu dan toch in nederland.
wat kan een mens met twee simpele stukken hout dan blij zijn, ze staan overigens nog in purmerend omdat ze op de tandem niet te vervoeren waren, maar dat komt goed.
en zo eindigt dit verhaal dan ------

lieve groeten, vooral aan johan, magda en ineke.

• 29 Mei 2012 - 16:27

Irene:

weet je ineke en magda, het pelgrimeren heeft iets heel bijzonders, de warmte van de andere pelgrims, het vertrouwen dat jullie uiteindelijk goed en gezond weer thuis zijn gekomen en zie jouw broer heeft veel moeite gedaan en hem is gelukt deze stokken zo waardevol voor jullie weer thuis werden afgeleverd.
    Mooi einde en mooi verhaal, ook heel fijn dat wij kennis en jullie konden volgen via Kruispunt.
    Het gaat jullie goed en wie weet eens op de weg... adios

• 29 Mei 2012 - 18:29

Peter:

Uw stok en uw staf die vertroosten mij.. ( psalm 23)

• 30 Mei 2012 - 08:57

Mama Van Keulen:

Zo eindigt het verhaal maar de herinneringen blijven Die gaan nooit meer weg Ook niet bij de thuisblijvers De vele mailtjes over en weer De gebeden en zo af en toe een kaarsje Maar boven al het weerzien op Schiphol en de dankbaarheid jullie weer gezond en welgemoed terug te zien heeft ook mij veel gedaan
    God Bless You!

• 30 Mei 2012 - 09:20

Margareth:

Welkom terug Kanjers,ik heb jullie camino verhaal gezien bij Kruispunt heel daadkrachtig en bijzonder.
    Dat hebben jullie toch maar mooi gedaan en als verassing de stokken.
    Het ga jullie goed w.s.druk de komende tijd met zoveel vrienden erbij.
    Lieve groet Margareth.

• 30 Mei 2012 - 11:26

Heleny:

Soms zit het gelukkig ook mee. FIJN!!

Liefs, en fijn jullie weer in de Piet heyn te hebben!

Heleny

• 30 Mei 2012 - 19:49

Saroj:

Hoi tante Magda en Ineke,
    Dat is super dat jullie de stokken weer terug hebben. Ik heb de uitzending's gezien van kruispunt erg leuk om te zien. En super dat jullie dat gedaan hebben. Petje af hoor!! Liefs Saroj

• 30 Mei 2012 - 21:38

Conny V.d. Steen:

Wat fijn, dat jullie weer heelhuids zijn thuisgekomen na alle avonturen.
    Al wie gaan op verre reizen..... (tekst welbekend!)
    Ik zou het fijn vinden om even bij te praten (misschien handig als jullie nog in de "vrije" tijd zitten).
    Misschien op mail even een moment prikken??

groetjes,

Wim en Conny

• 03 Juni 2012 - 14:44

Johan:

Graag gedaan, toch niet alle moeite voor niets geweest!!

Heb het verslag gezien op Kruispunt en zag op een paar momenten het weer op tv voorbij komen, weet niet of ik het in die omstandigheden zou vol houden, dan zijn een paar houten stokken makkelijker met KLM vanuit het buitenland terug te krijgen in Holland!!

Geniet nog even na van de barre tocht en dan deze week weer aan het werk, back to live!!

Groetjes, Johan

• 07 Juni 2012 - 21:53

Henk En Diny P.:

Wat bijzonder, Magda en Ineke!
    En zo is het toch nog geworden: eind goed, al goed!
    Nogmaals bedankt voor al jullie mooie verhalen!!
    Liefs en groeten van ons.

• 20 Juni 2012 - 21:50

Jeannine:

Hey Magda en Ineke,

Ondertussen jullie tv optreden gezien en jullie blog gelezen. Super dat jullie het hebben gehaald, waar ik uiteraard niet aan twijfelde. Hopelijk kunnen jullie het 'echte leven' terug gewoon worden, ik mis nog elke dag het onderweg zijn.

groetjes
    vebeje@gmail.com