vertrek 31-08-2015 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van magda keulen - WaarBenJij.nu vertrek 31-08-2015 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van magda keulen - WaarBenJij.nu

vertrek 31-08-2015

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg magda

31 Augustus 2015 | Nederland, Alkmaar

Het laatste ijs dooit uit de vriezer, de laatste was is opgevouwen. Vanmiddag vertrekken we voor wat je best een nieuw avontuur mag noemen.
Vanavond hopen we te landen in Porto, Portugal. Die stad willen we eerst eens rustig bekijken. Uiteraard staat het bezoeken van een portkelder hoog op het verlanglijstje. Maar natuurlijk gaan we ook naar de kathedraal, startpunt voor veel pelgrims op weg naar Santiago de Compostella. Wij denken op 5 september a.s. van start te gaan.
Hoe vaak jullie van ons horen zal afhangen van de mogelijkheden die we onderweg tegenkomen, maar als het even kan praten we jullie geregeld bij.
Tot later dus, gr van ineke en magda

• 31 Augustus 2015 - 10:54

Truus:

Lieve Magda en Ineke,

Een goede heenreis gewenst en dat het maar een mooie tocht mag worden!

Liefs,
    Pieter en Truus

• 31 Augustus 2015 - 11:19

Sjaak Van Fitness:

Hoi Ineke en Magda,
    Ik had gehoopt jullie nog bij Fitness te spreken, maar helaas.
    Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie 25 jaar samen zijn!!!
    En dan: wat mooi dat jullie dit gaan vieren met een mooie tocht van Porto naar Finisterra.
    Ik ben zeer benieuwd hoe het jullie de komende tijd zal vergaan dus ik hoop ook het e.e.a. van jullie te vernemen via "Waar ben je nu".
    Verder is wel weer toevallig dat zowel jullie (nu al) onderweg zijn en wij, mijn vriend Hans en ik, volgende week ook weer onderweg zullen zijn. Wij niet te lang. Wij lopen van 10 september t.e.m. 18 september vanaf de Pyreneeen richting San Sebastian en daarna richting Bilbao. Bilbao zullen we niet helemaal halen, omdat we daar tekort tijd voor hebben. Maar toch, ook wij gaan dus weer.
    Voor jullie heel veel plezier voor de komende tijd en heel veel groetjes en een dikke kus van

Sjaak

• 31 Augustus 2015 - 11:24

Paul:

Fantastisch dat jullie de camino gaan lopen. Ik ben erg benieuwd naar jullie avonturen! Liefs, Paul

• 31 Augustus 2015 - 11:37

Annelize:

We hopen dat jullie deze mooie reis in goede gezondheid en gunstige weersomstandigheden kunnen maken/lopen . Geniet van alles en iedereen onderweg, maar vooral van elkaar.

Liefs Johan en Annelize

• 31 Augustus 2015 - 19:56

Conny Groot:

Hoi Ineke en Magda,
    alle goeds voor deze reis gewenst! We zullen jullie verslagen lezen en veel aan jullie denken.
    Liefs, Conny en Frans

• 01 September 2015 - 10:18

Koos:

Inmiddels aangekomen in Portugal? Geniet van Porto, dat het jullie veel energie mag geven om deze mooie wandeltocht te gaan maken.
    Liefs Koos